Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Molen Spro Boxer

Alles over Techniek en materialen voor karper.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
vlekkenn

Molen Spro Boxer

Ongelezen bericht door vlekkenn »

Hallo !
Ik vis al hele tijd met de vaste stok, een tijdje geleden heb ik mij een werphangel aangeschaft kostprijs 50,00€, genoeg voor mij als beginner vind ik. Heb hem al dikwijls gebruikt en ook een paar vissen gevangen. Nu Vraag ik me toch wat af , op het molentje staan heel wat knoppen, spullen ... Mijn broer had er wat aan gepruld maar aangezien hij er ook niet veel van kent vraag ik aan jullie wat en waarvoor al die dingen op het molentje dien , hiermee bedoel ik vanachter dat (hengeltje) nooit gebruikt, dat knopje waar je kan draaien eronder, vanvoor waar je kan draaien is voor de spoel vaster te zetten dat weet ik dan weer wel en dan staat er nog een klein knopje opzij, hiermee morgen meer info als ik een juiste foto ervan vind, ofwel trek ik snel eentje. De link is van het molentje dat ik heb: http://www.hengelsportdirekt.nl/index.p ... 87&lang=NL . Hopen dat jullie me wat wijzer kunnen maken en snappen wat ik bedoel, alvast bedankt mannen !

Dit onderwerp heeft 1 reactie

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels