Ik speel met t idee om me een werphengel aan te schaffen. Maar ik heb totaal geen idee waar ik op moet letten. Als ook ken ik niks van die molens? Evenals welke draaddikte ik best neem (voor karper). En dan de rest van de samenstelling want ik heb her en der al gezien dat die allemaal serieuze dobbers hebben en ne "wartel"(wat t ook mag zijn??) (excusi als t niet just is), dikker lood etc... enfin maar ik zou nog begot niet weten in welke volgorde ik t bevestig T is mijn eerste werphengel dat ik ga aanschaffen dus t is om te experimenteren maar k zou toch een beetje moeten weten hoe t zit eh Niet dat als ik inwerp dat mijn molen op de bodem ligt
Dus tips & advies zijn van harte welkom
Alvast bedankt voor de moeite.
Mvg
Alex
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Aanschaf werphengel
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 5 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden