Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Lucky Laker Wifi Fishfinder

Alles over Techniek en materialen voor karper.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jipken

Lucky Laker Wifi Fishfinder

Ongelezen bericht door Jipken »

Gisteren mijn nieuwe Fishfinder getest en werkt relatief goed, vanaf 40 meter een zwak wifi signaal. Maar er was een wifi + USB repeater bijgeleverd die je moet aansluiten op een externe powerstation wat het signaal enorm vergroot. Heb de fishfinder achter mijn Scarp voerboot gemonteerd en heeft mij aangenaam verrast. Ik hoor dikwijls dat de verbinding wegvalt, had eerst dit probleem met mijn Samsung Galaxy Tab 3 Lite tablet. Dan geprobeerd met mijn smartphone Samsung J5 (6) en het probleem was opgelost. Batterij verbruik van gsm was ruim voldoende, op 3 uren tijd maar een verbruik van 12% v/d batterij. De batterij van de Lucklaker was nog 50% vol. De Scarp voerboot zijn batterij was volledig leeg maar een klein zonnepaneel of reserve batterijen meenemen zou misschien interessanter zijn. :idea:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit onderwerp heeft 8 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels