yow mannen ik ben 12 jaar en een visser.Ik ga met mijn nonkel voor de 1e keer op Forel vissen, en ik zou ook graag een paar karpers vangen van 3 kilo of meer vangen(2kg is ook goed ma hoop toch op ene van 7 kilo ma me ene van 5 ben 'k ook tevree)zo'n karpers en forellen (vooral karpers) trekken nogal door en ik vraag mij af welke draad ik best kan uitkiezen voor karpers van 6 kilo te vangen., want een karper van 5 kg trek een draad van 8 kilo los door dus als iemand weet welke draad ik best kan uitkiezen voor grote karpers te vangen, meld me dan!
Grtz, Ryno
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Vissen op karper: welke draad/merk?
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 22 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden