Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Karpervissen in Tubeke (Coeurcq)

Alle info over Stekinfo en vangsten voor karper.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Willow171717

Karpervissen in Tubeke (Coeurcq)

Ongelezen bericht door Willow171717 »

Hallo iedereen,
Zijn er hier nog andere leden die (geregeld) op karper gaan vissen in Tubeke? (net over de taalgrens)
Ik ben daar gisteren voor de 2de maal geweest en moet zeggen dat ik me er wel best heb vermaakt. De eerste keer ben ik in de eerste vijver (de kleinste van de 2) gaan vissen (werphengels) en heb er meerdere leuke karpers uitgehaald. Ik heb me toen laten vertellen dat de grote vijver erachter nog dichter bevolkt was en daar de zwaarste exemplaren opzaten.
Gisteren was het dus zover en wat men mij had verteld klopte inderdaad. 12 mooie runs, 11 op het droge gehaald met als topper deze flinke jongen:
Afbeelding
De vijvers zijn gelegen in een leuke omgeving, het is er proper, er staan voldoende vuilnisbakken, chalet met (fris)drank en sanitair ter plaatse, de prijs ligt niet hoger dan het gemiddelde (€9 voor 2 lijnen + €5 voor een derde lijn), speeltuin voorzien voor de kids, enz.
Minpunten zijn het overlast aan lawaai (vele vissers + treinsporen net achter de vijver) en geregeld karpers die gewoon geen mond (lees 'lippen') meer hebben :?
Indien hier lezers zijn die hun ervaring in deze vijver(s) willen delen lees ik het graag :o

Dit onderwerp heeft 1 reactie

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels