Het zou hier naret schijnt moeilijk zijn om overdag vis te vange dus ik waser al niet meer gerust in. Na ververst te hebben, begon ik nog wat rigs te maken. Nog geen uur bezig en den tuter van het stekje runde. Een beetje later had ik een schub van 10.6kg op de mat. Mijn collega kwam foto's nemen en ik waser al een beetje gerust in mijn eerste vis van op een nieuw water en dan nog op een manier dat het volgens niemand kon.
Na deze moedschepper kwam er weer een lange stilte alé ja stilte ik kreeg veel bezoek. 's Avonds was ik er gerust in en ging de nacht in...
weer met het zelfde gevolg, goed geslape. Maar om 7h ving ik een brasem en een uurtje later op de andere hengel weer een brasem.
Ik vaarde mijn hengels terug uit en om 9h een loeier op het stekje maar mijn onderlijn brak door.Iets dikkere onderlijn gebruike dus. Om 10h enkele bliebjes van de andere hengel aan de overkant dit keer met een pracht van een spiegel van 10.2kg. Ik ben zeer tevreden met mijn eerste sessie op dit nieuwe water. Ik hoop een goed jaar tegemoed te gaan. groetjes