Hallo allemaal,
Ik heb recent een nieuw hengeltje (2.4 meter) met molen gekocht en ik zou hier graag verschillende dingen mee uitproberen. Het is niet de bedoeling joekels van vissen boven te halen, eerder wat kennis te maken met de verschillende technieken om te vissen.
Nu heb ik volgend probleem:
Om verschillende technieken uit te testen heb ik verschillende onderlijnen nodig. Voel geen schroom om me te verbeteren waar nodig!
Drijvend aas vissen - lijntje met haak --> Als ik deze met behulp van een speld-wartel bevestig aan mijn hoofdlijn gaat deze wartel mogelijk naar de bodem zakken?
Vissen met spinner --> Kan volgens mij perfect met een speld-wartel bevestigd worden aan mijn hoofdlijn.
Vissen met een pen --> Speld-wartel zit in de weg om pen te monteren.
Ik heb dus 3 onderlijn typen die ik wil proberen, vissen met drijvend aas, vissen met een pen, vissen met een spinnertje.
Eventueel heb ik nog 1 extra (oude) werphengel die ik kan gebruiken, maar liever niet.
Hoe combineren jullie verschillende wijzen van vissen met minder molens dan viswijzen?
Groeten
Jonas
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Verschillende technieken
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 11 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden