Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Eerste (echte) hengel

Alles over Techniek en materialen voor roofvis.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Torgis

Eerste (echte) hengel

Ongelezen bericht door Torgis »

Ik heb sinds enkele maanden een goedkoop startersetje van decathlon, maar ik zou binnenkort een deftige hengel en molen willen kopen.
Voor ik de winkel binnenstap, zou ik me graag wat voorbereiden, zodat ze me niet eerder wat aansmeren.
Ik zoek dus een all-round hengel, waarmee ik kan vissen met dobber op kanaal of meer. Ik ga het meest gaan vissen op de oude Leie in Sint-Martens Latem (Gent) met maden.
Deze zomer ga ik enkele dagen naar de Ardennen en zou ik een dag of twee willen gaan vissen op forel in een vijver.
Wat zijn zo de beste instap hengels? En aan welke prijs kan ik verwachten voor een hengel waarmee ik een 20-tal keer per jaar mee ga vissen?
Laatst gewijzigd door harpie op 12 mar 2014, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Blanco regels verwijderd, gelieve zich in het vervolg aan de forum regels te houden.

Dit onderwerp heeft 9 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels