Beste roofvissers,
donderdag laatstleden zijn mijn broer en ik gaan vissen op het Hollands Diep. Eigenlijk was het de bedoeling om naar de rivier de Waal te gaan snoekbaarzen. Eens daar aangekomen zagen we dat alle kribben onder water zaten. Stonden we daar maar na zo een 250 km rijden (enkele rit). Dan maar zoeken naar een alternatief. En dit werd het Hollands Diep. Vanaf de kant werpen op een rivier van 19 km lang en 2 km breed was toch weer iets anders. Gelukkig werd het nog een geslaagde dag toen we toch nog een snoekbaarsje van 46 cm en een baars van 37 cm wisten te vangen. Ook nog een snoekbaars gemist. We zagen ook een aantal vissende bootjes op het water. We waren toch erg onder de indruk van dit grootste kanaal van Nederland.
Zijn er roofvissers van het forum die ook nog op het Hollands Diep gevist hebben of op de rivier de Waal. Laat het me weten en vooral waar ergens. Want die is toch heel groot.
Ps: één dag roofvissen en daarvoor 550 km afleggen (heen en terug), tegen 7u00 in de morgen stonden we er en rond 19u30 waren we terug. Sommigen zeggen je bent gek. Wij zeggen het is onze passie.
groeten Jürgen
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Hollands Diep + rivier de Waal (Nederland)
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hollands Diep + rivier de Waal (Nederland)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Admin op 29 dec 2012, 14:24, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht gewijzigd (cfr. Forumregels). Blanco regels verwijderd!!!
Reden: Bericht gewijzigd (cfr. Forumregels). Blanco regels verwijderd!!!
Dit onderwerp heeft 5 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden