Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Monstersnoek

Info over Stekinfo en vangsten van roofvis.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Jürgen Cneut

Monstersnoek

Ongelezen bericht door Jürgen Cneut »

Beste,
dat ik een fervent roofvisser ben en nog eens lid ben van het VRF zullen velen op dit forum beslist wel weten... nu vis ik al vele jaren achter snoek en heb er al vele kunnen vangen, snoeken van 15 cm tot snoeken van 1m10... nu zou ik toch eens achter de hele grote willen zitten (1m20 en meer) maar daarvoor moet je natuurlijk ook weten waar en liefst in België dan nog. uiteraard kan je dit ook via mijn PB melden... dit is gewoon mijn grens proberen te verleggen en versta me niet verkeerd, de kleintjes vang ik ook heel graag hoor. zal er deze winter dan ook wat tijd, voorbereiding in steken. weet je extra info over stekken (privéwater, openbaar water, diepte, grootte oppervlak,...) laat het me gerust weten via PB.
Sportieve en catch and releas groeten,
Jürgen :fishing2: ::wink:
Laatst gewijzigd door harpie op 26 sep 2013, 10:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hoofdletters uit titel en blanco regels verwijderd (cfr. Forumregels)!!!

Dit onderwerp heeft 15 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels