Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Eindelijk weer eens snoeken

Info over Stekinfo en vangsten van roofvis.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Maxim

Eindelijk weer eens snoeken

Ongelezen bericht door Maxim »

:? Felle windvlagen, striemende regenbuien, vallende bladeren............ het is weer snoekentijd!!!
:oops: Een jaar of vijf zal het zijn geweest dat mijn CJW 16grammer op zolder heeft gestaan.
Vandaag stond de jaarlijkse snoekvisdag op de clubvijver geprogrammeerd, zou ik het er na die lange stilte niet maar weer eens een keertje op wagen?
Waarom niet?
Gisteravond alles bij mekaar gezocht en de boel voorbereid zodat ik er vanmorgen direct tegenaan kon.
Na een half uurke al een eerste aanbeet wat meteen resulteerde in een snoekje van een 60cm op een Veltex-spinner.
Geslaagde start! =D>
Achteraan in de hoek nog amper een half uurtje verder nr 2, een 'harinkje' op een Pakolepel.
Dan helemaal naar de andere, luwe, kant van de plas.
Het bleef lang stil tot ongeveer op de middag, een worp met een Ondex nr 6 vlak langs de oever en bijna meteen na het starten van de spinner een doffe dreun met als gevolg een gierende slip en een gestaag doorbuigende hengel. :!:
Goed tien min. later stond ik met een pracht van een snoek van maar liefst 1.06m in mijn handen.
Dochter even gebeld voor een 'fotoshoot' en het 'beestje' mocht weer retour.
:D Als afsluiter kreeg ik even verderop nog een stevige knoert van exact 80cm te pakken!
Mooi, mooi, mooi!!!
Zo was het wel goed geweest, ik was voldaan, van een geslaagde snoekdag (herstart?) gesproken. :!:

:lol: Max

Dit onderwerp heeft 17 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels