Ziezo, netjes een apart onderwerp om onze kennis van forelvijvers te delen. Ik zal de spits afbijten! Ik ga al graag eens mee met de oom van mijn vrouw naar een forelvijver in Olsene, bij Deinze.
't Kantientje
Aertstraat 24
9870 Olsene
09 388 83 45
Een redelijk kleine vijver. Open vanaf 06h00 's ochtends. Rond 09h00 komen ze forel uitzetten en betalingen ophalen.
Prijs is 15 EUR voor een dag, als ik me goed herinner. 6 vissen worden uitgezet per persoon. Geen vissen in het net.
Wat wel leuk is in de zomer: er is een leuk terras, vele diertjes voor de kinderen en een speeltuintje. Je kan de rest van het gezin daar dus droppen :-)
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Forelvijvers in België
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 18 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden