Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Ierland

Info over Stekinfo en vangsten van roofvis.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Verwijderde gebruiker 22066

Ierland

Ongelezen bericht door Verwijderde gebruiker 22066 »

Mijn eerste snoekje ooit ving ik vele jaren geleden in Ierland te Leixlip op de Royal Canal met een Mepps spinner bladmaat 4.
De Royal Canal was ook internationaal belangrijk voor het wedstrijdvissen en er was een totaal meeneemverbod van kracht op dit viswater voor alle vissoorten.
Bijna vijf maanden lang gewoond daar in Leixlip (in eerste instantie voor mijn werk en niet om te gaan vissen) en gewoon 2 km te voet gaan naar dit kanaal en je kan gewoon beginnen met vissen.
Voor elke één of twee baarzen vang je op dat kanaal één snoek.
Mijn grootste snoek daar was zo tegen de 70 cm, wat niet groot is, maar ik was er wel erg blij mee.
Tijdens de paaitijd heb ik er zelfs twee heel grote blankvoorns op een spinner bladmaat 4 gevangen.
Mooi voorin in de bek gehaakt. Heel bizar maar het was toch zo.
Een onvergetelijke ervaring dus Ierland.
Laatst gewijzigd door Verwijderde gebruiker 22066 op 23 apr 2016, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Dit onderwerp heeft 4 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels