mijn mening over het raporteren over vangstmeldingen :
beter niet te veel prijsgeven over de plaatsen waar je de snoek hebt gevangen.
Ik heb hier al slechte ervaringen mee gehad:beestje van tegen de 90 cm gevangen,verkeerde personen getuige geweest,resultaat=water stuk gevist en ik weet niet hoeveel snoeken 'verdwenen'=de pan in !!!
om wild van te worden...
ik heb nog nooit 1 vis die ik gevangen heb geslacht voor consumptie,ieder zijn eigen mening natuurlijk ma als ge vis wilt eten rij dan naar de winkel en laat de natuur met rust.
respect voor de vissen is bij velen ver zoek,leefnetten bijvoorbeeld,waar zijn die in gods naam voor nodig buiten wedstrijdverband???Om een beetje de man uit te hangen op het einde van je visdag met als resultaat dat de helft van wat er in zit al half naar de haaien is ???zet die beestjes toch gewoon terug en heb aub respect voor de natuur.ik heb dit jaar 16 snoeken gevangen varierend van 20cm tot 84 cm op zeer uiteenlopende waters,die beestjes zwemmen allemaal vrolijk terug rond doordat ze met respect behandeld werden na de vangst.
Ik heb vorige week nog een discussie gehad met een oudere man over het meenemen van snoek,is gewoon niet over te praten met sommigen,die leven nog in de middeleeuwen
nogmaals,heb respect voor de natuur,de rest volgt vanzelf...
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Probleem met vangstmeldingen
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 1 reactie
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden