Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Roofvis regio Antwerpen

Info over Stekinfo en vangsten van roofvis.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
-MG

Roofvis regio Antwerpen

Ongelezen bericht door -MG »

Sinds vorige week heb ik terug interesse gekregen om te gaan vissen, op roofvis om specifiek te zijn.
Hals over kop een nieuwe rig laten samenstellen in een hengelwinkel en een shad setje gekocht met een plug die ik ondertussen all ben kwijtgespeeld op de bodem van een vijver :lol:.
Maar na 2 dagen proberen in het Rivierenhof in Deurne, begon ik wat informatie op te zoeken over andere locaties zoals Het fort van Merksem en Bouckenborgh vijver en Albertkanaal. Veel informatie noch foto's vind ik niet van mensen die daar effectief roofvis hebben gevangen.
Nu vraag ik mij af of roofvis hier nog wel eigenlijk zit hier in Noord Antwerpen.
Zoja zou iemand mij mogelijk enkele locaties willen verschaffen?
Ik begin nogal sterk de indruk te krijgen dat alle moeite voor niks is geweest.
Thx!
Laatst gewijzigd door Admin op 12 sep 2016, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht verplaatst naar juist Forum. Gelieve in het vervolg te kijken waar u iets post!

Dit onderwerp heeft 5 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels