Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Kanaal Nieuwpoort-Duinkerke

Info over Stekinfo en vangsten van roofvis.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Verwijderde gebruiker 22066

Kanaal Nieuwpoort-Duinkerke

Ongelezen bericht door Verwijderde gebruiker 22066 »

Vandaag en gisteren ben ik telkens voor zo’n anderhalf uur op het kanaal Nieuwpoort-Duinkerke gaan vissen met een loodkopje waarop een twister op gemonteerd is. Ik heb geen enkele aanbeet gehad. :( De baars laat zich zelfs niet meer zien in de vorm van volgers.
Terwijl ik in juni meestal nog redelijke vangsten kon boeken, is het begin juli totaal stilgevallen bij mij qua vangsten.
Het doorzicht van het water op de stukken vaart die ik beviste is van zo’n 40 cm naar 10 cm gedaald tijdens de laatste 2 weken. Veel troebeler water dus dan 2 weken geleden. :?:
Ik vermoed dat door de aanhoudende droogte de laatste weken het zoutgehalte van het water toegenomen is en dat het zuurstofgehalte gedaald is.
Als er nog vissers zouden zijn die dit kanaal bevissen, zou het leuk zijn te horen wat zij te vertellen hebben.

Dit onderwerp heeft 3 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels