Hey allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum. Heb als tiener veel jaren gevist en ook wedstrijd forelvissen gedaan.
Nu heb ik mijn studies afgerond en zou ik deze hobby graag hervatten. Heb altijd op Zalmforel gevist met lepeltje en meelwormen of powerbait. Ik viste altijd top 3 plaatsen, helaas nooit eerste geworden.
Ik zou graag gaan vissen in Zegelsem, omdat een vriend van mij daar dicht bij woont en die zei mij dat het daar gezellige vijvers zijn. Het is 22 euro voor 1 dag.
Nu is mijn vraag, zijn hier mensen op dit forum die ervaring hebben met deze vijver?
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
De Lebergvissers (forelvijver Zegelsem)
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 11 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden