Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Matchvissen Schulensmeer

Allerlei info ivm vangsten mbt het vissen met de match.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TomV
Vip
Vip
Berichten: 700
Lid geworden op: 27 sep 2009, 20:07
Woonplaats: Zoutleeuw
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Zeelt
Lid van: Team Perfect Munster (TPM)
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 44

Matchvissen Schulensmeer

Ongelezen bericht door TomV »

Gisteren aan Linkhout zijde geweest. Ik was met de vaste stok begonnen op 9 à 10m (diepte +/- 2m). Omdat het maar niet op gang kwam had ik ook de match klaargemaakt op 15m (diepte +/- 4m), met het idee dat de vis zich misschien wat dieper ophield. Na 2,5 uur afwisselend proberen begon ik op de match wat beet te krijgen. Uiteindelijk nog 9 stuks met de match gevangen, waarvan 4 mooie, gave brasems. Al bij al toch een leuke visdag gehad, want die brasems vang je daar niet zo vaak. Ik blijf het wel een moeilijk water vinden. Maar de natuur maakt er veel goed. Het enige jammere is dat daar toch veel vuil wordt achtergelaten op de visplaatsen. Ik kan er niet bij dat sommige vissers daar zo weinig respect voor hebben...
Live your life

Dit onderwerp heeft 2 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels