Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Karper bijt slecht

Plaats hier alle info mbt vissen op karper.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Kevin S.

Karper bijt slecht

Ongelezen bericht door Kevin S. »

Hallo,
Ik denk dat dit wel aan de topic kan voldoen, zo niet, kan je me het dan laten weten. Sorry als het dan verkeerd moest zijn ben hier ook maar net nieuw.
Ik vis nu op een vijver in de polders en de grachten zijn ongeveer 14m breed en de lengte is wel wat, er zijn verschillende grachten. Ik vis er nu al 3 jaar en het is een gewone wedstrijdput zoals men zegt. Er wordt gevist met maden, maïs en op speciale dagen met karperkorrel, bol, casters. Maar het gaat niet gepaard met voeder die men bij de meeste wedstrijdputten gebruikt. Er wordt zaterdag/zondag van 13.00u -15.00u en 15.30-17.30u gevist en nu deze tijd wordt er amper iets gevangen. Op 6 wedstrijden denk ik dat nu nog maar een 11.950kg het meeste is met een koppelwedstrijd. Er zitten vrijwel grote vissen op van 1kg-15kg. Ondanks het goede weer dat we toch al gehad hebben, hebben we niet zoveel gevangen. Weet iemand misschien de reden hiervoor? En, wat er voor te doen is?
Met vriendelijke groeten,
Kevin

Dit onderwerp heeft 19 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels