Beste,
Het is inderdaad dat bos en die bomen.
Even verduidelijken, na vele jaren van inactiviteit wat betreft vissen zou ik graag terug de opstart maken in deze hobby. Doel wat ik voor ogen heb is het vijvervissen en daarbij niet specifiek op een bepaalt soort vis. Clubs of putten met bv alleen maar karper visserij zijn niet aan mij besteed.
Ikzelf ben van regio Heist op den Berg en schuim nog even het net af om adressen en plaatsen in de toekomst te kunnen bekijken. Babbeltje, pintje, enz. en vooral de sfeer eerst eens bepalen.
Maar, alle materiaal is in de loop van de tijd verkocht, weggegeven toegeëigend, enz. waardoor alles dient aangeschaft te worden. Weliswaar tweedehands, maar degelijk.
Vaste stok, visbak, plateau, klein materiaal, schep- en leefnetten, enz.
Graag via deze weg, als het kan en mocht je iets te veel hebben geef aub een seintje.
Moest er iemand zijn die graag iemand op sleeptouw neemt tussen die bomen, lol, dan graag.
Mvg,
Francis
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Allerlei materiaal om te starten
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!