Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Beginneling

Allerlei onderwerpen m.b.t. de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gert-JanDB

Beginneling

Ongelezen bericht door Gert-JanDB »

Hallo ik ben Gert-Jan De Bruyne 17 jaar. Ik heb al een paar keer gevist met mijn Pa. Nu ja , mijn ouders zijn gescheiden en mijn pa woont te ver van mij weg om met hem te gaan vissen. Ik woon in Overmere en dan zeggen ze tegen mij dat ik het Donkmeer heb voor te vissen. Heel mooi meer , maar vis vangen is daar een wonder. Daarbij staan ze allemaal op je vingers te kijken en dat heb ik niet zo graag (zeker niet als beginneling). Ik zou graag ergens in club verband zitten. Mischien zijn er hier mensen die mij clubs kunnen aanraden hier in de buurt. Hoop dat ik op dit forum veel van jullie kan bijleren :D . Gelukkig is er in de buurt een goeie viswinkel. nl: Lokerse hengelsport. Ik zou graag op brasem vissen, eens ik mijn rijbewijs heb zou ik ook aan wedstrijden willen meedoen. Ps ben nu aan het "studeren" voor Theorie.

Dit onderwerp heeft 62 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels