Wat ik me afvraag is hoe het kan dat clubs 100den m visstekken reserveren en opeisen op openbaar water. En inderdaad het zijn ook altijd de beste en meeste bereikbare plaatsen.
De recreatieve witvisser zal dan maar eens in volle euforie 's morgens vroeg naar de waterkant trekken. De ontgoocheling is zwaar.
De meeste gewone vissers tonen dan ook maar heel weinig begrip voor deze toestanden, ik ben het met ze eens.
Openbaar water moet maar openbaar water blijven
Ik heb het hier niet over de kilometerslange kanalen hé, het gaat over kleinere visarmen.
Dit wou ik even kwijt.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Openbaar water gereserveerd
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 6 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden