Elastiek montage

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... mbt het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Alex1979
nieuwe gebruiker
nieuwe gebruiker
Favoriet water: Vijver
Favoriete discipline: Karpervissen
Favoriete vis: Karper
Groep: Geregistreerde gebruikers
Leeftijd: 37

Elastiek montage

Berichtdoor Alex1979 » 30 jul 2005, 10:07

k heb op de homepage gelezen bij elastiek montage dat je een holle top nodig hebt wat best wel logisch is want anders zal de elastiek der niet doorgaan :lol: Probleem is nu dat die mijn hengeltop niet hol is. Had ik hier moeten op letten bij aankoop? Men had mij gezegd dat elastiek er mss kan voor zorgen dat als er dan bv "per ongeluk" een karper aankomt die niet perse iedere keer met mijn onderlijn lopen is.( gisteren 4x) De vis zou zich moe maken etc en zo zou je hem dan toch kunnen inhalen. Alhoewel ik daar toch mijn bedenkingen bij heb want als de eleastiek max gespannen staat en hij trekt nog dan is t toch ook over en out en dan breekt volgens mij of de onderlijn of je hengel of de elastiek. Dus is het zinvol om een elastiek te plaatsen. K moet wel zeggen dat iedereen (voor zover ik iedereen gezien heb :wink: )op de vijver met elastiek vist.
Mvg
Alex

Deze topic heeft 1230 reacties

Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in deze topic te kunnen lezen.

Registreer Afmelden

Terug naar “Vaste hengel techniek en materialen”