Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Palmares 2015

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
TomV
Vip
Vip
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Zeelt
Lid van: Team Perfect Munster (TPM)
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 46

Palmares 2015

Ongelezen bericht door TomV »

Nu het jaar er bijna op zit was ik even aan het terugblikken op de resultaten van het voorbije seizoen. Daarbij kwam ik op het idee om jullie uit te nodigen om hetzelfde te doen in dit topic. Dus hierbij: Wat zijn jou belangrijkste hengel-prestaties van het voorbije seizoen?
Vermeld misschien ook hoeveel wedstrijden je hebt gevist, alsook wat jou persoonlijk hoogtepunt en dieptepunt was. Noot: Het hoeft helemaal geen indrukwekkende lijst te zijn. Iedereen blikt wel eens terug op zijn eigen seizoen. Dus dat is persoonlijk en het gaat simpelweg over de dingen waar je zelf fier op bent. Het lijkt me gewoon leuk om dat eens mee te krijgen van de andere forumleden :wink:. Hier alvast een poging van mijn kant. Palmares over 24 wedstrijden op openbaar water:
- Winnaar MLV schiftingen BK Individueel – Albertkanaal Gellik
- Sectorwinnaar clubwedstrijd TPM – Schulensmeer
- Sectorwinnaar clubwedstrijd TPM – Albertkanaal Vroenhoven
- Sectorwinnaar Grote Prijs Guido Nullens – Albertkanaal Kanne
- Sectorwinnaar eerste wedstrijd wintercriterium “The New Remember” – Albertkanaal Vroenhoven
- 47ste plaats Beker van Vlaanderen
- 6de plaats clubkampioenschap TPM
- 22ste plaats wintercriterium “The New Remember”
- Deelname BK Interclub & BK Individueel
Een hoogtepunt was voor mij de wedstrijd van de Beker van Vlaanderen op de Watersportbaan in Gent. Ik maak er een 5 in de sector. Op zich misschien niet bijzonder. Toch was dat voor mij één van de betere wedstrijden die ik dit jaar gevist heb. De uitslag zegt ook niet altijd alles.
Het dieptepunt was zonder twijfel het BK Interclub op de Maas in Lanaye. Ik had er mijn best voor gedaan, maar kwam zwaar tekort. Ik was mentaal leeg na die wedstrijd.
Al bij al ben ik heel tevreden van mijn jaar. Vooral door de ervaringen die ik heb mogen meepikken en de progressie die ik gemaakt heb. Hopelijk volgend jaar opnieuw enkele stapjes in de goede richting.
Nu aan jullie 8)!
Live your life

Dit onderwerp heeft 14 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels