Dag collega vissers.
Was een vaste stok visser maar sinds een jaar overgeschakeld naar feeder.
Dit op mijn eigen manier, Vangsten met up en downs natuurlijk.
Zou graag iemand leren kennen waar ik nog véél kan van leren, qua techniek
Vis altijd in de kom van Ingelmunster en op een jaar tijd veel mensen die denken dat ik het allemaal onder de knie heb omdat ik inderdaad altijd vis vang terwijl er buren geen vangen. Toch vind ik dat ik er niks van ken en gewoon geluk heb. Zou me er graag in verdiepen om beter te vangen, dit is hier zeker mogelijk, maar heb te weinig techniek.
Woon hier maar 3 jaar, wat in begin moeilijk was omdat ik zelf ook nogal naar de stille kant ben.
Via dit forum, dat ik nu een maand lees, doe ik echter niet veel goeds en begrijp ik niet waarom ik goed vis ving.
Moet wel zeggen, sinds half november is het gedaan met mij. Zal aan mijn voer liggen denk ik.
Graag had ik wat collega vissers als kameraad, vooral om bij te leren.
Ben afkomstig uit het Mechelse en viste veel op de Leuvense vaart.
Kon ik gans het jaar door vissen, veel op kleine voorntjes in de winter maar was toch plezant. Ben op zoek naar een water waar dat hier ook kan.
Rij veel de Leie af om stekjes te vinden, maar als je niet van de streek bent is dat echt moeilijk, ook met al die verbodsborden dat je niet door mag.
Vissen is mijn passie en graag wat antwoorden zodat ik me nog beter kan integreren.
Groetjes
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Nieuwe feedervisser
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 1 reactie
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden