Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Op grote brasem vissen

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
david_deman

Op grote brasem vissen

Ongelezen bericht door david_deman »

Hallo dag iedereen , ik ben nieuw zoals jullie zien.
Ik heb een vraagje ...

Ik ben van west-vlaanderen en vis bijna altijd in de leie. Ik ga altijd op zoek naar brasem en koop daarom ook altijd lokvoer van brasem. Maar wat gebeurt er ? Ik vang bijna altijd voorturend voorn,kolblei en baars.

Ik peil altijd goed en neem er mijn tijd voor maar ik vis op 2-3 centimeter boven de grond. En daar ligt denk ik mijn fout .Mijn vismaat zegt dat ik moet vissen op grond over een lengte van 10 cm . Maar als ik dit doe vang ik helemaal niks meer en ook is de leie op bepaalde plaatsen meer dan 3 meter diep !!

Nu zou ik willen weten hoe jullie op grote brasem vissen met de vaste stok. En kunnen jullie mij eens uitleggen hoe je goed op grond vist ???

Dit onderwerp heeft 21 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels