nu het seizoen op wedstrijd vissen op onze visvijver stillekes ten einde loopt krijg ik meer en meer goesting om opt kanaal te gaan proberen gedurende de wintermaanden ( okt - nov - dec - jan - feb - maart )daar ik deze hengel niet alleen wil gebruiken op het kanaal maar volgend jaar ook op de vijver weet ik niet goed wat te kopen ik vis wel maar max met een 12 honderste op de vijver trekkracht 1.9 kg.de vijvers waar ik op vis zijn echte brasem putten dus weinig karper.natuurlijk ga ik een extra topset voorzien voor met een rek te kunnen vissen.alle tips zijn welkom en ook de prijzen als het enigzins kan uitgaven met topset zou niet boven de 625 € mogen zijn.
groeten en alvast bedankt voor jullie leerlijke vistips
chris
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Vaste hengel 11 meter
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 6 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden