ik heb zondag een wedstrijd gehad in vroenhoven en het was 2x 3uur vissen.
nu voor de middag viel het nog wel mee maar nademiddag was het weer anders vissen en ik heb de gewoonte om altijd maar met een 6 honderste te vissen en dan had ik al 2 platte gevangen en 1u en 5 voor tijd van de namiddag sessie plots beet een dikke rekker er lekker lang uit en trekken naar het midden je kent het wel hé .
nu ben ik dus met die vis in het totaal van 1u en 4 min bezig geweest om hem boven te krijgen .
ik heb nu een 45 min gewoon mijn stok in de haken gestoken een eens lekker wat gedronken en de vis was op die 2a3 min toch wel zeker 50cm op geschoven die zwemde bijna niet.
hoe harder ik trok hoe harder hij wel begon te trekken maar met een 6 honderste is dat dus niet zo gemakkelijk hé .
het was wel de winner die ik nodig had maar zo lang het kon mij op den duur niet meer schelen of ik hem had of niet .
maar eens in mijn net was het niet meer dan een platte die gepikkelt was in zijn rechter vleugel en woog een dikke kilo.
wie heeft nogal zoiets mee gemaakt of hoe lang ben jij er al eens mee bezig geweest..
dit was voor mij het langste dril ooit
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Drillen van vis op kanalen
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 11 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden