Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Monza 500 of Preston on box 6 ?

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
flex-it

Monza 500 of Preston on box 6 ?

Ongelezen bericht door flex-it »

Hallo iedereen,

dit is mijn eerste post,dus dan maar beginnen met een vraagje hé :lol:

Vrijdag aanstaande is het opendeurdag in Merksem en sta ik dus op het punt mijn nieuwe vismand te kopen.

Nu komt het er natuurlijk op aan :roll: ... kies ik de monza 500 of opteer ik voor de preston on box 6??
Prijs zal voor beiden ongeveer dezelfde zijn en komt op ong 390€

De monza is met transport-systeem en de Preston niet (alé dat denk ik toch na wat on-line opzoek werk)

Aangezien ik toch al een ruime tijd uit het circuit ben,had ik toch nog even graag jullie ervaren mening hierover :mrgreen:

Pro's en contra's graag,want de monza verdwijnt blijkbaar (heb ik hier dus ook al ontdekt :D )
Monza vind ik persoonlijk iets mooier op foto (heb beide kisten nog niet in werkelijkheid gezien)

Alvast bedankt voor jullie talrijke reacties (geef maar gas :P )

Dit onderwerp heeft 31 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels