Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Garbolino Factory Power

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
De Caluwe Frank

Garbolino Factory Power

Ongelezen bericht door De Caluwe Frank »

Hoi

Na een tijdje te hebben rond liggen snuiten voor een nieuwe vaste stok was ik er uit dacht ik ? Wou de Preston Pro Competition 40 CXR PC40 gaan kopen, wat blijkt nu is heel moeilijk leverbaar tss, wil echt geen maanden wachten dus kwam ik de Garbolino Factory Power tegen in de winkel hier , heb m vast gehad op 9.5 m en 11m en moet zeggen , strakke en lichte hengel , dus denk ik dat het deze gaat worden; Kan hem hier krijgen voor 295 euro, hengel van 9.5 , topset van 2delen + luxe foudraal. Nu zijn er mensen die hier al bevindingen over hebben over deze vaste stok, dus ik hoor het graag dan.

Vissende Groet
Frank

Dit onderwerp heeft 3 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels