Hallo,hallo iedereen dit is mijn eerste maal op het forum en al een eerste vraag natuurlijk!
mijn vraag is een visstek (op paling of snoekbaars) in de nabijheid van Eeklo, mag een half uurtje rijden zijn hoor,maar ik vis altijd op de boerenkreek of in de leopoldsvaar alle in die omstreken zou graag eens iets anders willen hé!Bezik ook over een boot maar 50pk redelijk te zwaar want ik heb geen vaarbewijs zou ik mij beter geen lichtere motor aanschaffen?zou ja waar kan ik er mee gaan vissen?khoop dat er mij iemand kan helpen met mijn vragen,ik weet het is veel in een keer hé. alleszins bedankt en khoop dat er iemand andwoord groetje.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Visstek omgeving Eeklo
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 7 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden