Hallo
voor een diepe vijver van 3 tot 5 meter specifieke brasemvisserij, vissen tot wel 3 kg zwaar, het kan er fel waaien en meestal veel onderwaterstroming. Welk type dobber en hoe zwaar mag ik deze nemen? Liefst om met lange slag te vissen.
Ik heb al geprobeerd met een pen van mondial f type "guido nullens", is een lange blauwe pen met stalen onderantenne van 2 gram, maar ik kan mijn aas niet ter plaatse houden, steeds drijft deze van zijn plek weg. Verklikkerloodje nummer 10 op de bodem Moet ik zwaardere dobbers gebruiken? Of een nog groter verklikkerlood nemen? Maar ondervindt de vis dan niet teveel weerstand? Ik hou mijn top van de vaste stok steeds onder water.
Mvg
nete
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Welke pennen voor diepe vijver ?
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 4 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden