hellokes
Ik ben vorig jaar gestopt met karpervissen en ga nu beginnen met witvis in het algemeen.
Ik heb eeen vraagsken ivm het voer dat ik het best kan gebruiken op oude scheldearms in oost-vl nl de regio wortegem petegem daar liggen volgende waters, de langen eind ;den korten eind en den anker, mss zijn der onder jullie die deze waters kennen en andere dan weer niet hé . Ik heb geen speciale voorkeur van vangsten dus wat zou ik all-round kunnen gebruiken als haakaas en voeraas ,alle tips zijn welkom.
oh ja was ik vergeten ik zal grotendeels met de vaste stok vissen en af en toe met de match.
greetz Dave
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Welk voer en aas ?
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 4 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden