Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Hengellengte (16 m)

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
geof

Hengellengte (16 m)

Ongelezen bericht door geof »

Een goede dag iedereen
Bij deze wil ik even een vraagje stellen aan jullie in verband met het vissen met een hengel van 16 meter
Ik zit namelijk met het zotte idee in mijn hoofd om een hengel van 16 meter aan te schaffen , omdat ik dan de vis die iets meer de diepte in trekt zou kunnen vangen als er op kortere lengtes geen vis aan de haak te slagen is
Nu zou ik die hengel dan ook op 10 meter willen gebruiken , maar zou de hengel dan nog wel sterk genoeg zijn ?
Als ik een 16 meter hengel zou nemen zou het de Preston GXR 3001 zijn want deze is nog betaalbaar en valt ook nog heel goed mee qua gewicht vind ik voor een 16 meter hengel ( 1.246 gr op 15.83 meter )
Wie heeft er ervaring met een hengel van 16 meter dan hoor ik graag jouw menig !
En als er iemand een lichte hengel van 16 meter weet met de prijs van ongeveer een € 2500 dan mag je me ook altijd zeggen welke dat is
Mvg. Geof :wink:

Dit onderwerp heeft 18 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels