Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

[Vijver] Allsport

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Wim Reynders

[Vijver] Allsport

Ongelezen bericht door Wim Reynders »

Hierbij alles verwijderd tussen de wedstrijduitslagen want we gingen bijna een ganse pagina off-topic...

@ spectral gelieve u eigen berichten te verwijderen (ge zijt admin) kwestie van de zaken op orde te houden :wink:
1_visserke schreef:
spectral schreef:
1_visserke schreef:
endymion schreef:al den thierry zenne vis gepikt door mij ! :lol:

we ware toch schoon laatste :P
misschien al ulle vis gepikt door da koppel naast ulle? :twisted:
(sorry manne mo veu dien ene keer dak ulle na huis vis moetek toch is kunne stoefe hé :P)
hoe kunde gij al onze vis nu gepikt hebbe als ge al uwe vis naar links gevange hebt :p.

der zat weinig vis rond die pomp en de vis da er zat zat er ofwel recht onder of er links van, want diene pipo da 35 meter te ver viste ving er ook eh ...
daar is ne grellige put waar veel vis insteekt hé, maar van bij ons was da voorbij de pomp dus konde we daar niet geraken, ge hebt toch gezien da ik paar delen van andere stok nog bijstak zoda ik +-13m stok had, daar werd het dieper ze, maar als ge maar 9.5m stok en 4m draad moogt hebbe graakte daar niet :(
spectral schreef:mja se, als ge zie da die rechtover u ipv van 4 meter lijn, 4 meter slag had, als het niet meer was. dan zou ik er toch ernstig over nadenke om ook af te rolle ze.

ik moest al 8 meter lijn hebbe ofzo om tot aan de pomp te gerake, ma voor u was et te doen eh
zyviec schreef:gaat het over den allsport ofzo ? daar hebt ge vanachter , op dieje achterdijk aan de pomp een serieus putteke liggenja :d
1_visserke schreef:
zyviec schreef:gaat het over den allsport ofzo ? daar hebt ge vanachter , op dieje achterdijk aan de pomp een serieus putteke liggenja :d
inderdaad zyviec, het gaat over den allsport

wij zaten op de 23, dan kunde just aan de pomp graken, maar de put is pas verder

spectral en endymion zaten op de 26 en dan graak je helemaal niet aan de pomp :P (alhoewel dat die manne die er vorige week zaten da wel klaarspeelden :shock: )
zyviec schreef:maar ge geraakt wel in dieje put , ik heb er al in gevist ; en zodoende dieje wedstrijd gewonnen .. ( en dit door de reglementen te volgen )
spectral schreef:op den achterdijk dan nog??

dan zat gij helemaal in den hoek ofzo, want ik en glenn zate een stukske uit den hoek en ik zat dan nog is rechts.

ik geraakte er in het geheel niet of kmoest serieus de regels overtrede.

glenn geraakte er volgens mij ook net niet als em exact 4 meter lijn had.
mss ge in den hoek zelf zit da ge er net kunt tegevisse.

ma ge mocht dan toch volle stok visse dien dag?
endymion schreef:hij heeft et over de andere pomp denkik, anders heeft em serieux de regels gebroke :P
zyviec schreef:Ik vrees da we het misschien zelfs over nen andere put ( ne put in de put, lolz) hebben .. ik zat op 26 , en scheefweg nor de pomp ( bijlange na niet daar natuurlijk) lag onder de stok ( 9.5-1deel) ietsje voor bij menne stok ne put van ne vierkante meter, en waar wasset 20 cm dieper ..
grtz Wim

Dit onderwerp heeft 6 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels