Ik zou graag weten hoe ik mijn nieuwe vaste stok in steunen met zetten?
ik gebruikte altijd een 6m hengel en dat is ook geen probleem. Nu heb ik pas middels marktplaats een dam quicksilver xl competition van 11m gekocht en die is op zijn volledige lengte natuurlijk een stuk zwaarder.
Ik heb geen plateau iemand ervaring hoe deze in normale steunen te zetten zodat de achtersteun niet continue uit de grond getrokken word?
iemand tips?
Weet iemand ook wat het kost om het topje te vervangen?
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Hengelsteunen
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hengelsteunen
Laatst gewijzigd door Admin op 31 jul 2014, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht gewijzigd (cfr. Forumregels). Typ de eerste letter van een nieuw onderwerp altijd met een hoofdletter!
Reden: Bericht gewijzigd (cfr. Forumregels). Typ de eerste letter van een nieuw onderwerp altijd met een hoofdletter!
Dit onderwerp heeft 24 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden