Collega's vissers.
http://www.witviswereld.nl/spook-wedstr ... er_reset=1
Voor de bovenstaande link ben ik op zoek naar een koppelmaat die het ziet zitten om deze 2 daagse samen te vissen.
Ik heb er reeds enkele keren gevist met wisselend succes (zelfs sector en poule winst) en keer telkens graag terug naar dit grote water. Voor een Belg die er 300 km van verwijdert is moet dit toch een soort passie zijn, helaas is het zo ver voor mij anders zat ik er zeker meer, maar ook de John Kooij 3 daagse wedstrijd doe ik ieder jaar als ik kan terug mee ook met sector en poule prijs. Ik ga reeds 20 jaar naar Nederland vissen en de laatste 8 jaar voor wedstrijden.
Indien er iemand die het meent graag mijn koppelmaat wil zijn voor deze 2 daagse mag hij me altijd contacteren via mail devischer@telenet.be
Het is dus geen gewone wedstrijd wel te verstaan, dwz je zit op rotsblokken, soms windstil maar binnen het uur golven van ± 30 à 40 cm hoog, het kan er werkelijk van het ene moment naar het ander spoken qua weersverandering. De werpafstanden zijn tot 80 m, 50 m is een must, af te spreken onderling per persoon. Voor de 2 dagen heb je of kan 2 kg pieren nodig zijn, 2 liter casters en 1 kg mais, 3 kg voer per dag we vissen immers 7 uur en als de grote brasem op je plek komt is het werpen geblazen.
Dus bekijk het even en indien nog geïnteresseerd mail me.
Ik blijf er overnachten, normaal op de camping voor een spotprijs met ontbijt en avondeten. Is daar geen plaats meer heb ik reeds iets anders op het oog. Bevestiging deelname is pas als er een redelijke slaapplaats gevonden wordt.
Ben benieuwd.
Grt devischer
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Witviswereld Hardcore koppel 2-daagse 2015 (NL)
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Witviswereld Hardcore koppel 2-daagse 2015 (NL)
Laatst gewijzigd door Admin op 22 aug 2015, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht gewijzigd (cfr. Forumregels). Typ de eerste letter van een nieuw onderwerp altijd met een hoofdletter + blanco regels verwijderd!!!
Reden: Bericht gewijzigd (cfr. Forumregels). Typ de eerste letter van een nieuw onderwerp altijd met een hoofdletter + blanco regels verwijderd!!!
Dit onderwerp heeft 1 reactie
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden