Beste medeforumleden,
Ik ben opzoek naar een budgetvriendelijke feeder/winkle picker om het vissen met een feeder onder de knie te krijgen. Ik vis op brasem maar wil zeker eens op karper proberen.
Ik vis meestal op kanaal, naar gelang de informatie die ik vond op het internet hoe ik mijn keuze hengel bepaal zijn hier mijn voorkeuren. Indien deze informatie die ik heb verkregen door het internet verkeerd is mag u mij altijd raad geven.
Lengte: 2.50-3.00 meter.
Werpgewicht: 50-75 gram volstaat.
Meerdere toppen en molen zijn welkom.
Bij het aanbieden graag een foto, merk, lengte, werpgewicht en een richtprijs. Aangezien het mijn eerste feeder zou zijn liefst wat budgetvriendelijk.
Alvast bedankt!
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Feederhengel
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 4 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden