In Engeland nu al een tijdje een hot item. De kleur van een topset. Er zijn daar vissers die zelf hun topset spuiten met een primer in mat licht grijs of mat wit en er zijn hengels te verkrijgen met dergelijke speciale topsetten al voorzien zoals de Ghost topsetten van Drennan.
Het zou nut hebben tijdens ondiep vissen, kant vissen, ondiepe vijvers.
Hier een filmpje waar ze de diverse kleuren, namelijk, zwart, grijs en wit met een onderwatercamera hebben gefilmd. Dus voor de geïnteresseerden hier het filmpje.
Zelf hou ik het nog bij mijn standaard zwarte topsetten, aangezien mijn aaspresentatie op de bodem is en ik toch niet bovenop vis.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Verschil in kleur van een topset
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 3 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden