Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Aanbeten

Plaats hier alle info mbt vissen met de feeder.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
harpie
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2118
Lid geworden op: 10 okt 2010, 18:50
Woonplaats: Emmen
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Brasem
Lid van: HSV Het Meuntje
Groep: Beheerders
Dierenriem:
Leeftijd: 75
Contacteer:

Aanbeten

Ongelezen bericht door harpie »

Waar zijn ze gebleven, daarmee bedoel ik de gigantische kromtrekkers op de feeder.
Ik krijg de indruk dat de beten van brasem en zeelt de laatste tijd minder zichtbaar doorkomen dan vroeger (nou ja, een aantal jaren geleden).
Tegenwoordig zie je vaak dat brasem en zelfs zeelt het aas heel voorzichtig benaderen.
Je ziet minimale uitslag (tikjes) op de top van de feeder, waardoor het steeds moeilijker wordt om de juiste beet er tussen uit te halen.
Zelfs op de method, voorheen kreeg je gigantische aanbeten zodat je hengel uit de steun werd getrokken, maar, in verhouding zijn ook hierbij de aanbeten voorzichtiger geworden.
Mijn vraag is, is dit nu alleen mijn ondervinding, of, zijn er meerderen die deze mening delen.
Gr,
Harpie

Dit onderwerp heeft 3 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels