Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Witvissen in de winter met vaste stok

Allerlei onderwerpen m.b.t. de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Kenny019@
mini gebruiker
mini gebruiker
Favoriet water: Vijver
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Brasem
Groep: Geregistreerde gebruikers
Dierenriem:
Leeftijd: 36

Witvissen in de winter met vaste stok

Ongelezen bericht door Kenny019@ »

Hallo allen,
Na een grote 2 jaar inactiviteit heb ik me terug ingekocht om met de vaste stok te vissen, het toeval wil dat ik terug herstart in de winter, een periode waar ik erg weinig ervaring in heb. Vandaag was ik niet te houden en ondanks de 2 graden trok ik naar een water in Gavere.
Ik besloot om te starten met het uitpeilen tot een staande haak, heel weinig voeren en met maden te vissen. Niks
Beetje per beetje bleef ik maar dieper op grond vissen om zo toch maar te zoeken naar wat actie, ik probeerde nog met mais maar tevergeefs, geen aanbeet gehad. Ik weet ook wel dat je in deze periode geen tientallen aanbeten krijgt maar ben toch op zoek naar tips..
Ik vis met een vaste stok 9.5 meter met een 1.6 elastiek, dobber 1 gram, haak 16.
Ik lees ook vaak dat je ook gewoon het geluk moet hebben dat de vis daar ligt en dat ze niet te lokken zijn dus misschien deed ik ook niet zoveel verkeerd en was het bad luck.
Kortom : tips & tricks zijn welkom

Dit onderwerp heeft 2 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels