Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

"Lokkers"

Allerlei onderwerpen m.b.t. de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
mette

"Lokkers"

Ongelezen bericht door mette »

hallo, ik heb horen zeggen van een visser , als je bij je voeder geur of smaakstoffen doet (naar keuze) :roll: , dat je op de maden,mais ,casters en al de rest van je haakaas hetzelfde geur of smaakstoffen moet doen en dit bedoel ik wel voor brasemvissen op vijvers met de reden volgens die visser dat als je voeder na enkele uren is uitgewerkt je de geur of smaakstoffen nog altijd bij kan gooien of schieten . weten jullie hier iets meer over of niet, ook vertelde hij dat je achter je voerplaats moet vissen om de lokkers er op te laten azen(voerplaats) ,kunnen jullie je daar in vinden of niet want ik zou deze tactiek wel eens willen testen en het laatste uur de "lokkers" er af vissen .ik zelf vind het een rare uitleg daarom ook dat ik hem hier voorleg om een reactie van jullie :oops: groetjes mette. :lol:

Dit onderwerp heeft 1 reactie

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels