Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Prijs licenties

Alles over wedstrijden met de vaste hengel (zowel vijver als openbare wateren).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
art
Vip
Vip
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Lid van: Indivilux
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 70

Prijs licenties

Ongelezen bericht door art »

volgens de website van http://www.hengelen.be zijn volgende inschrijvingsgelden van toepassing:
A 2001 130 frank 2002 4 euro vergunning competitie vaste stok
M 2001 130 2002 idem vergunning match/bolognaise
K 2001 260 2002 8 euro vergunning karpercompetitie
F 2001 260 2002 idem vergunning feedercompetitie
Kloppen deze wel want we zijn intussen natuurlijk al in 2008 !!!
In het reglement staat ook dat de verbonden onafhankelijk hun inschrijvingsgelden kunnen aanpassen !
Niet dat ik over enkele euros wil zeuren maar kan iemand hier op het forum enige duidelijkheid scheppen in deze situatie. Tevens wil ik er op wijzen dat de CODE VOOR DE WEDSTRIJDVISSERS nergens terug te vinden is op het internet je kan ze enkel in papieren vorm verkrijgen...
ik begrijp dat niet iedereen overweg kan met internet maar dat betekent toch niet dat we de tijd moeten laten stil staan, hoe wil je nu in godsnaam jonge hengelaars aantrekken als je niet eens de moeite doet om de nodige info te verstrekken via het internet ;;
visrijke groet

Dit onderwerp heeft 3 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels