Goededag,
verleden vrijdag heb ik bij "den dobber" de preston zitmand gekocht en deze zaterdag uitgetest,en ik was er zeer tevreden over.
Wanneer je een beetje tijd neemt om de poten juist af te stellen ,dan zit je perfect voor je rug,ook is ze zeer stevig en sterk.Er zijn genoeg laden,die magnetisch sluiten.De sloten zijn vernieuwd t.o.v het oude model en de poten zijn ook sterker .....
Ze zijn wel niet goedkoop,maar het geld waard.Prijs:499€ maar je krijgt ervoor ong 80 euro aan steunen bij.
Ze weegt wel veel,maar ik ga nog een trolley bestellen om de kist op te zetten.
Het is wel even gewoon worden,maar met een kleine inspanning zit je wel zeer goed.
Zou ze iedereen aanraden,en bart (verkoper) van den dobber is vriendelijk en behulpzaam.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Preston zitmand X6S
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 26 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden